Friday 3 October 2008

O zi care incearca sa fie frumoasa


Eh, ce mai zi, toata lumea se inghesuie de dimineatza cu"florile-n dintzi" ca doar e ziua Profesorului.....Buna traba, inca un motiv extraordinar sa nu se faca lectii serioase.
A nu se intelege gresit, respect profesorii si cred ca ceea ce fac e demn de admiratie- eu n-as rezista "hoardelor de studentzi" si tot felul de diferitzi care infloresc zi de zi prin auditorii si alearga zapaciti pe holururile facultatii.
In fine...ziua asta:
Ma trezesc dimineata cu gandul sa-l impusc pe individul care a inventat ceasul desteptator....pe geam imaginea de afara DOARME- dar eu tre sa ma trezesc ca doar am test chiar la prima ora, ma spal pe dintzi cu gandul la politica externa a lui Bismark, destept nenea....eu as fi actionat la fel...doar ca poate mai bine:))
Oooops ,timpul trece fulger dimineata, dupa ce imi beau ceaiul fuga sa prind troleul...care intarzieeee...eh, in sfarsit apare in zare oranj si incarcat pana la refuz.....e, da ce nu faci de dragul lui Bismark...urc...stau pe jumatate de treapta cu nasul in umarul unei tanti care miroase mai degraba a alcool etilic decat a parfum...dar nu-mi pasa...continui sa gandesc pozitiv...Asaa..urmatoarea statie...urca cativa copilasi cu trei garoafe obosite saracutzele dar inca rosii...discutii aprinse despre o posibila ploaie anuntzata la nush ce post TV...off...alta statie, multe batrane revoltate cu sau fara motiv....filosofie nu alta si inca in rusa (asta se cheama limba straina, dar ne-am obisnuit cu ea de 50 ani si parca nu mai e chiar asa straina, poate chiar mai putin decat cea cu care ne-am nascut...)Imi ajunge la urechi un dialog:
"- Profesoara mea e mai frumoasa" zice un copilas cu ruxacul de 1 tona si cu o floare-n mana.
-"Ba nuuuu, raspunde altul de alaturi cu trei flori.
-BA DAAAA...
- DE CE? intreaba in sfarsit baietelul aproape suparat..
-PT CA PROFESOARA MEA E SI FRUMOASA SI DESTEAPTA- raspunde cel mic cu un aer de geniu in devenire.
Uraaaa in sfarsit si statia mea, cobor extrem de incantata ca o sa pot sa respir in voie...asa...4 minute pana sa intarzii, cu viteza luminii urc la etajul 7....ce fericire, n-am intarziat, am ajuns la timp, a trecut si testul si ziua defapt si ma gandeam de ce nu punem suflet in ceea ce sarbatorim...de ce sa lasi banal o floare pe masa unei profesoare doar de dragul obiceiului???
Ar fi frumos sa invatam sa punem valoare in ceea ce facem si gandim, sa apreciem oamenii ce ne inconjoara si atunci cand le multumim pt ceva sau le facem urari sa o facem din suflet...cu sau fara flori...insa cu drag.
FELICITARI SINCERE TUTUROR PROFESORILOR DIN LUMEA ASTA!!!!!!!Va multumesc pentru talentul cu care transformati greselile in realizari si simple incercari in capodopere!!!!!!!!

2 comments:

Maestro said...

am irosit o noapte de somn pe blogul tau, dar nu in zadar...asta asha printre altele :)

Corina said...

multumesc (repetat), insa e si somnul important, nu-l neglija.

( tre sa recunosc ca nu prea-mi urmez propriul sfat in ultima vreme:)