Tuesday 11 November 2008

DRAGA MOS CRACIUN ( capitolul I )...



Pentru ca se apropie Maria Sa IARNA si dupa cum se stie, aceasta nu vine niciodata singura, m-am gandit sa ii scriu mosului un volum de scrisori...(asta din modestie, evident) :)

Asa deci, sa incepem cu inceputul:

Draga Mos Craciunel,

Stiu ca primesti scrisori aproape identice si pentru ca ti s-a acrit de ele, uneori nu mai citesti nimica, ei bine in cazul meu pot sa te asigur ca nu se va intampla asa.

  1. In primul rand te-as ruga sa aduci cateva tone de sanatate, atata cat sa ajunga la toti, poate in felul asta medicii si farmacistii vor invata sa fie amabili macar odata in saptamana.
  2. A, mai este ceva de maxima importanta, sa o aduci te rog inapoi pe BONY (motana mea), nustiu unde-i si nu pot trai cu ideea ca sufera de foame si frig pe undeva, si in plus cu siguranta ii lipseste o perna, si stirile (ca e felina desteapta)....
  3. Dupa asta te rog sa faci cumva sa nu vad dimineatza nici o baba in transportul public, sa fie in toate troleurile cafea (cu si fara zahar), ciocolata, arahide si ziare, la fiecare statie, o voce placuta sa anuntze " Dragi pasageri, sper ca aveti o calatorie placuta, am ajuns la statia XXXXX, va rugam sa coborati daca e cazul si va FOARTE MULTUMIM ca a-ti ales serviciile noastre- O ZI BUNA!"
  4. In magazine sa fie mereu consultanti care sa vorbeasca doar cand sunt intrebati si atunci scurt si la subiect. Pretzurile sa varieze exact dupa grosimea buzunarului meu, a, da si pt prezentza in magazine sa se dea ciocolata, asa pentru....a mentzine starea de fericire:):).
  5. Sa nu uit, draga Mosule, te-as ruga sa faci o minune sa dispara toate mutrele urate si antipatice de la TV si vocile de carbunari de la unele posturi (mai ales nationale)
  6. Ca sa nu te plictisesc cu aceasta prima scrisorica, vreau drept final sa te rog sa aduci caldura in calorifere, ca uneori am impresia ca o sa-mi inghetze si visele si ar fi pacat, ca visez frumos in ultima vreme:)

Cu mult drag ,

EU:)

12.11.2008,Chisinau,

De la fereastra cu soare,

Regatul Unit al Moldovei, Transnistriei si Sorocii de Nord.

Destinatar:

Mos Craciun ( cu plete dalbe)

Polul Nord

Imparatia Zapezilor,

( prin nametzi

VA URMA.......