Monday 8 December 2008

Scrisoare pentru Mos Craciun (capitolul3)



  • Mos Craciuuuuun,

Uite ca revin si eu cu scrisorica mea:)
Am fost tare ocupata in ultima vreme, am colaborat cu Mos Nicolae, l-am ajutat , ca racise saracu si era-n "febra de cadouri" ...tocmai de asta nu am scris.

Pai uite, sa revin la lista mea , stii mosule, ma gandesc ca as vrea sa ne aduci un ministru al Culturii, te rooog, da sa-ti spun ceva, cand o sa faci acolo la tine-n atelier Ministri ai culturii, sa faci te rog oameni care intr-adevar sa aiba ideie de cultura, arta si tot ce ar trebui sa inglobeze domeniul lor.

  • Altceva ar mai fi, sa faci cumva sa dispara tot tutunul din lume, asa brusc, sa nu fumeze nimeni, ca eu asa tare vreau sa respir, macar...O SAPTAMANA...iar cei care totusi au facut un hobby din a-si ruina propriul organism , sa le pui multe multe multe bomboane prin buzunare (nu de cele scumpe, de astea mici si prapadite de la Nefis) sa-si strice dintzii daca tot le place sa faca gauri, sa le faca in dintzii lor nu in plamanii mei.
  • A, da, era sa -mi scape un detaliu ,sa vezi Moshule, avem noi aici in Chisinau un bulevard care se numeste Traian, asa si exact pe Traian asta sta un chiosc, care pe langa faptul ca e absolut inutil, mai e si o sursa lenta dar sigura de Analfabetism, te intrebi de ce? Pentru ca pe sticla scrie cu litere mari si galbene:" LEGUME, FRUCTE SI BANANE"...asa ca te rog fa acolo orice altceva , demoleaza-l ...ORICE numa sa nu-l vad eu.
  • Te mai rog ceva, stii fabrica Bucuria? Tre sa stii, sigur ti-o fi zis vre-un elf cu viziuni est-europene despre ea; fabrica asta e tare mare si zi de zi face dulciuri, acuma doleantza mea e sa nu mai faca nimeni produse cu E-uri (conservanti, uleiuri tehnice sau de palmier)...nu de alta dar eu as manca ciocolata de la Bucuria ca imi place denumirea fabricii, da cand vad E-uri...nu ma Bucur deloc, ba din contra.....

No bine Moshule,eu te las pentru moment dar te asigur ca o sa-ti mai scriu.....

LArevedere , salutari renilor ( spune-le sa vina pe role anul asta ca avem drumuri mai rele decat anu trecut)

Cu mare drag,

tot eu, Corina:)

2 comments:

Maestro said...

esti tare! ))))

Corina said...

multumesc pentru apreciere:)