Saturday 10 January 2009

Pungi de Hartie vs Pungi de Plastic....






















Priveam eri la BBC, o emisiune unde catziva experti au dicutat foarte aprins timp de o ora si ceva despre "CE AR PUTEA FACE CU PUNGILE DE HARTIE", daca dintr-un oarecare motiv nu au reusit sa le dea la reciclare. Intai mi se paru foarte amuzant sa aud sugestii de genul:
  • Cut the bags open and make book covers for school books.
  • Cut out some eye holes and make a mask.
  • Save bags with handles for decorate it yourself trick or treat bags.
  • Cut into place mat sizes and let the kids color their own place mats just like at the big chain restaurants. If you want to get really creative put some games or puzzles or a story starter to get the kids going.
  • Use to help unripe peaches, plums, and tomatoes ripen more quickly.
  • Make a kite by attaching string to each corner of the bag (at the open end).
  • Hold the strings and see how high your kite will go!
  • Cut into strips and make paper chains.
etc..

Insa imediat mi-am dat seama ca la noi nici se prea poate vorbi despre aceste pungi de hartie, mai mult si cele de plastic incep sa devina un adevarat lux (in sensul ca majoritatea magazinelor cer taxa si pt ele).

In al doilea rand daca ma gandesc cum ar fi sa se discute si la noi "Ce Sa Facem cu Pungile de Plastic?" Raspunsul cred ca ar veni prompt si sigur: "sa le folosim de 1000 de ori", dupa care, daca ne lasa inima le mai si aruncam...asta in caz ca nu "le pescuieste din tomberoane vre-o babutza care prevazatoare si practica din fire, le va gasi cu sigurantza cel putin inca 10 intrebuintzari... sa se mire toti cu BBC-ul lor cu tot..

Si cam asa traiesc pungile de plastic in Republica Moldova...(chiar daca or fi ele pericol ecologic, dar aici nu le lasa nimeni asa, cu una cu doua..).

2 comments:

bvit84 said...

Am impresia ca tu Corina esti oarba, sau traiesti in padure? In orice caz nu-mi vine a crede ca azi mai sunt asa oameni care pretuiesc pungile adica DESEURILE din plastic! Nu stiu cum la tine in padure, dar in preajma chisinaului, pe cimpii si livezi, la fiecare pas se vad tot felul de DESEURI din plastic luate de vint sa spinzurate pe crengile copacilor! - frumoasa priveliste nu ?

Corina said...

Eu am impresia ca tu nu ai inteles deloc ce am vrut sa spun eu cu articolul asta!!!Defapt ziceam despre inutilitatea refolosirii pungilor de plastic si tu ai intzeles exact invers...